söndag 28 februari 2010

vad vet du om gryningen förrän du mött varje morgon?

Så jag hör att du förklarat krig mot kärleken,
Men inte ska du väl dricka ditt hjärta itu?


Jo, det kanske jag ska


För vad hjälper det att jag är förälskad?
Ingenting händer och jag är utvecklingsstörd
Handikappad, men det gills inte.
Finns ju inget bättre än kärlek säger dem.
Ni har aldrig varit med om olycklig kärlek
Kniv efter kniv i hjärtan
DET SPELAR INGEN ROLL FÖR HELVETE
alla dör ensamma, mer eller mindre nöjda med sitt liv
Jag kanske vill hitta honom, leva mitt liv som en prinsessa med min prins vid min sida.
Men när jag intar nanglijala finns han fortfarande kvar här i denna världen.
Varför leta förgäves liksom?
Åh, jag kanske bara letar på fel ställe?
Jag har inte hittat vad jag letat efter, dig dig dig dig dig.
Jag tror att jag är socialt efterbliven, det verkar så logiskt.
r e t a r d e d
inte helt omöjligt.

jag kanske bara behöver vår.

Inga kommentarer: