måndag 5 april 2010

snodde listan av Kissie :o


Bästa veckodagen: Fredag, för det är ingen mera skola då.

Humör: Sinnessjukt trött
 
Favoritgodis: Choklad :)
 
Är det nåt du absolut inte äter: Kål, och tomat.

Kläder just nu: Leggings och klänning
 
Musik just nu: "Somna bredvid dig" med Magnus Weideskog
 
Favoritsaft : Päron

Dagens längtan: Kvällen, så jag kan sova.
 
Hur många kuddar sover du med:  Två

Spelar du nåt instrument: Nä
 
Dagens frisyr: Precis som vanligt, :)

Kommer du ihåg din första kärlek: Kan man glömma bort den?
 
Har du några homosexuella vänner: Ja
 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Vill man, kan man.
 
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, kärlek kan nog inte vara ett misstag.
 
Bio eller promenad: Promenad
 
Dagens borde: Våga
 
Dagens  fundering: Om jag duger. Hm..
 
Snarkar du? Trodde inte det, med Marike har märkt att jag gör det. Ibland :(
 
Rädd för insekter? Nänä, född och uppvuxen på landet!
 
Det här är jag bra på: Skriva, lite halvbra på att sjunga och väldigt bra på att vara tråkig :)
 
Vad vill du jobba som? Krönikör, eller översättare.
 
Chips eller godis? Båda tack :D

Skriver du dagbok? Nej, bloggen är min dagbok.
 
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Ja, piercat mig i öronen X antal gången, plus tragus i örat också. Och naveln, ögonbrynet och näsan. Har inte tatuerat mig än..

Hur många syskon har du? Min storasyster Catrin. Och fyra styvsyskon.

Är du rädd för blod? Nej
 
Anser du att du är stark? Inte direkt, tyvärr. 
 
Röker du? Har aldrig testat

 Snusar du? Nej

Använder du knark? Verkligen inte!

Kaffe eller te? Cola :)


London eller Paris: Inte varit på något av ställena, men helt spontant. Paris <3


Favoritfärg: Svart, lila och turkos. Men det varierar.

 
Född: Kristianstad minsann.
 
Nationalitet: Svennebanan

3 kommentarer:

rasmus. sa...

åh tack så jättemycket :)

Johanna sa...

Klart att du duger!
Dessutom sjunger du inte halvbra utan bra :D
Vi ses ikväll?

Kram<3

Cassandra sa...

Utifrån hur jag flitigt följt din blogg och utifrån när jag träffat dig så ser jag dig som en stark tjej.

Och det där med att vara trogen livet ut.. jag tror att alla kan göra misstag och om kärleken är tillräckligt stark så överlever den allt.