tisdag 4 maj 2010

att raka eller inte raka. det är frågan?

Måste nog raka mina ben. Känns konstigt att inte ha gjort det, men känns jobbigt att "behöva göra det". Hatar att raka. Så sjukt tråkigt, och man behöver göra det så ofta.
Under armarna kan jag stå ut med, för det trivs jag inte med. Men det på benen, ääh. Jag vet inte, har ju så ljusa hårstrån där... men samtidigt, vill man ha "snygga ben" så ska de ju vara bruna, smala och helt oljiga (means blanka) = inget hår.

Ikväll kollar jag på Navy CIS och Desperate Housewives (har kollat på alla säsongerna nu typ. har bara några avsnitt på sjätte säsongen kvar. duktiga jag). Och något senare ska jag sova, men jag har sovmorgon imorgon. Med det menar jag att jag börjar 12,30 men måste cykla 10,45 till bussen för att hinna till bussen som går 11.03. Och samtidigt vara i god tid, och det går ingen buss förrän 13,03 sen. Så man måste hinna med den.
Iallafall, det betyder att jag kan vara uppe snäppet senare ikväll. För jag behöver inte gå upp 06.20 som vanligt :D

Tjeho tänker ni. Fy faan vad tråkig hon är.
Jaa, men tyck det då. It's my liiiiiife and it's now or neveeeeeer (8)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vilken fin design du har nu :)

Catrin sa...

inte raka! onödigt att lägga massa tid på nåt som är så tråkigt. fight dom sunkiga skönhetsidealen, i say!