onsdag 5 maj 2010

and you made it so real

Varje gång Elinor (länk!) ändrar sin bloggdesign får jag lust att ändra min också. Helt galet. Menmen, vet inte om jag är nöjd, gillar egentligen inte brunt liksom, men i övrigt älskar jag designen. Får se hur jag ska göra.

Idag är det onsdag. Det har varit fint väder hela dan typ, och det är det fortfarande. Jag är inte riktigt redo för att vara ute känner jag, haha. Nä, men i helgen (om det är fint väder. Men det hoppas vi på) ska jag passa på att både sola och gå promenader med Eros. (snart beach2010 ju, ha ha ha...)
Fick för övrigt reda på vad jag fick på det muntliga nationella i Engelska B idag, MVG-, vilket är bra tycker jag ^^

Ramlade som tusan i den stillastående rulltrappan idag. Har fortfarande ont i fingrarna, undrar om de kommer ramla av tro...
I övrigt händer det ingenting. Sucks to be me :)

Inga kommentarer: