måndag 24 maj 2010

oh i have zero minutes over

Måndag morgon och jag ska redovisa vårt dikt/epokgrej. Är klar med allting utom att veta hur jag ska redovisa. Hur bra känns det på en skala från 1-10. Typ 4, kunde faktiskt varit värre. Aja, får ta det som det kommer. Om man har tur kanske vi kan skjuta upp det (a)

Körgrejs i eftermiddag. Åh gud vad opepp jag är. Har kör idag, tisdag och onsdag. Samtidigt som jag måste bli klar med allt skolarbete och samtidigt som det är siesta. BAAAH! :(
Och jag äger ingen kavaj. Vilket jag måste få tag på tills imorgon. Får fråga rundor.

En bra sak är just nu att min moped har varit till salu ett tag, men ingen har velat köpa den. Och helt plötsligt ringer det en kille från Alvesta (!) och säger att han ska köpa den. Men man kan ju aldrig vara säker förrän pengarna är på (mitt) konto och mopeden är på väg norrut. Men ändå, det känns bra.
Bilder från helgen, och stockholm, kommer inom en snar framtid. Kanske ikväll, men eftersom jag inte vet hur lång tid det kommer ta i eftermiddag så vet jag inte. Annars blir det nog imorgon :)

(en dag till campingen öppnar. tre till siesta börjar. underbart)

1 kommentar:

Johanna sa...

Hur mycket sålde du den för? :)