lördag 22 maj 2010

saturday

Jag är världens sämsta bloggerska. Men jag har varit i Stockholm. Kommer nog bilder senare. Finns annars på bilddagboken (heter locomotion där ju)

Solen har varit min vän sen i tisdags. Helt underbart, har fått lite färg minsann. Känns som allting stämmer nu, sommaren är äntligen här. Siesta snart också. Och kanske allt annat också.
Den som lever får se.

Ska till Lund (lundakarnevalen!) ikväll med Erik. Hänger nog på mer folk också iofs. Salem AlFakir spelar minsann. Och med det här vädret kan det knappt bli bättre. Vet inte vad jag ska ha på mig bara...
Blir nog en klänning och strumbxor i väskan: Ifall det blir kallt i natt liksom. Funderar på sandaler för första gången i år. Det får nog bli så.

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

inga strumpbyxor!!! :O det är ju sommar!!! (;