fredag 11 juni 2010

Update- jag är sämst bloggerska

I onsdags lämnade jag in min dator. Måste ju göra det varje sommarlov. Så jag har ingen dator, trodde ju att jag skulle bo hos pappa så mycket som möjligt i sommar, för där har jag en dator. Men nu är hela sommaren förändrad för det är ganska säkert att jag ska jobba i Norge hela sommaren. Vilket är ganska awesome, min syster jobbar på samma ställe så förhoppningsvis kan jag sno hennes dator nån gång ibland. Annars får min fina iPhone duga :) Iallafall, avslutning idag. Johanna slutar och man lär ju sakna en hel del ansikten :/ ska klippa mig ikväll. På söndag senast får jag reda på mer om jobbet i Norge. Så det är att leva i ovisshet just nu. Har inte så mycket mer att säga. Mer än att en viss person är väldigt fin och jag drömmer om honom varje gång jag sluter ögonen. Fina drömmar. Och att ni är fina som
läser, om ni nu gör det ^^ iallafall; puss så länge :)

Inga kommentarer: