söndag 13 juni 2010

Kärleksförklaring

Jag åker till Norge om en vecka. De innebär ungefär en veckas sommarlov, inte jättekul men det överlever jag.
Jag gillar bara inte att vara borta från Hässleholm, där det finns chans att få träffa en viss person. Nu låter jag som en nyförälskad trettonåring men jag är jätteblyg och allmänt konstig när det gäller sånt här. Problemet är att han antagligen inte vet att jag är förälskad i honom. Därför skriver jag det här. För jag har inte hans nummer och jag har ingen dator så jag kan inte logga in på msn.

Iallafall om du ser det här, J, så vet du iallafall. Du behöver inte gilla det, det är ju bra om du gör det. Men tja, du fattar nog.
Jag är fullkomligt förälskad i hur mörk din röst är, hur klok du är och vet saker jag inte hade en aning om. Jag gillar att du skickar randomlänkar till mig på msn. Jag tycker du är finfin och drömmer om dig ganska ofta. Jag rodnar alltid när jag ser dig och mina vänner mobbar mig för det, de mobbar mig även för att du är yngre än mig. Men det gör väl inget :)

Jag suger på sånt här, speciellt när jag egentligen inte vill säga något innan det känns som det är rätt. Men eftersom jag ska vara borta i två månader känns det lite vettigt. Kanske.

Iallafall, nu ska jag hoppa på bussen till hässleholm :)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Det är inget fel med att ha en yngre kille :) Ante är ju ett år yngre än mig ^^ Fast jag vet att det är ganska många som tycker att det är konstigt att man som tjej väljer en yngre kille :P
Hoppas att du får det bra i Norge! <3

Anonym sa...

jag har också yngre kille så :) /frida