lördag 19 juni 2010

Update- Norway

Nu är det nästan en hel veckansen jag bloggade. Uruselt.
Men denna veckan har typ bestått (heter det så?) av att inhandla saker och packa till Norge. Och att träffa människor för att säga adjö. Imorgon åker jag och jag är superpirrig! Det ska bli finfint och skönt att komma ifrån allt hemma. Men jag kommer samtidigt sakna en skånsk sommar med allt vad det innebär och alla mina vänner och min fina familj.
Iochförsig väntar ju min syster på mig i Norge, och det är
väldigt skönt. Men det ska ändå bli pirrigt. Måste byta buss några gånger och så.
Men det ska nog gå alldeles utmärkt.

Om ni vill ha tag i mig när jag är i Norge kan ni alltid lämna en kommentar här, eller skicka ett mejl (karlsson_isabell@hotmail.com) eller på Facebook.
Kommer även ha med min gamla mobil (stackars iphonen får stanna hemma) med ett kontantkort= annat nummer (0733 262198) men tänk på att det är dyrare att ringa/SMSa till utlandet så att säga :)

Nu ska jag gå ner och äta lite frukost nsen bär det ner til Vittsjö, för det är Vittsjödagarna, och sen ska jag checka in bröllopet lite. Mest för att kärlek är mysigt och alla har tjusiga kläder och så :)
Puss på er så hörs vi när jag är i Norge!

Inga kommentarer: