torsdag 1 juli 2010

010710

hemlängtan är mer okej nu. tänkte bara säga det. lite som jag tänkte säga att det är första juli och idag har varit första riktiga sommardagen här och självklart jobbade jag till halv fem. men det är fortfarande varmt och skönt såhär tio i åtta.
Jag har X antal skador förövrigt, ett rejält skoskav (av jobbskorna självklart) men det börjar bli bättre, min handled är helt skum och det känns som något är helfel inuti den, gick in i ett bord innan idag så mina strumpbyxor gick sönder och rev upp benet. plus en liten skada på ett finger.

Livet på fjellro i valldal. mycket fint.

Jag och catrin ska kolla på film ikväll för imorgon jobbar jag 14,30-23. mycket skönt :) och innan jobbet imorgon ska jag ner till Shell (allt ligger inom en treminuterspromenad från vår lägenhet för övrigt) och checka ett norskt kontantkort, för jag köpte ett på telenor i sverige. De sa att jag skulle ringa gratis till telenor och mycket billigt till alla andra typ. Så jag ringde mamma igår i tron om att det skulle vara gratis. men efter typ tio minuter var alla mina pengar slut. Aja, jag ska även köpa frimärken, ska skicka vykort och brev till er i Svea rike!
Nu ska jag duscha (vi är sex personer + tre till på söndag i en liten liten lägenhet med ett badrum. det blir lätt kö) och sen ska jag äta mickes stroganoff på balkongen. mycket bra.

Inga kommentarer: