lördag 31 juli 2010

Jeg må ha, jeg trenger søvn og vhile

verkar som jag bara bloggar på lördagar. men vårt internet hemma har slutat existera så får bara chans nån gång ibland på jobbet, efter/innan jag har slutat/börjat. Och när man har jobbat i åtta timmar här vill man gärna inte gå tillbaka liksom. Men kände att jag var lite tvungen idag. Måste skicka viktiga mejl och sådär.
Testade Catrins webbkamera, tja. Jag är ingen höjdare på detdära märker jag. Och nej jag har inte klippt mig, klämmor (y)

Det är Olsok här i Valldal idag,  och för ett par dagar sen köpte jag detta tjusiga armband på marknaden, som ett substitut till Hästveda Marknad, bara bättre (och mindre) för de hade mitt namn. I rätt stavning, det händer aldrig i Sverige! Crazy!
Äh, jag vet inte. Jag är jätteutsliten och trött och jobbar helahela tiden. Vet inte hur jag orkar, om jag orkar. Bröt ihop idag på jobbet, och gick hem efter lite drygt åtta timmar. Fy tusingen, men är förhoppningsvis ledig på måndag.
Därav att jag ser så sur,trött, sleten och bläig ut. Ursäkta det tack :)


Puss og klem

Inga kommentarer: