lördag 24 juli 2010

le shopping

Hon är kanske inte så bra på det här med att blogga när hon jobbar utomlands nä. Men hon försöker det ska ni veta.
Internet har inte fungerat på en vecka nästan och det fungerar knappt nu heller. Så jag sitter på jobbet och snålar av deras internet, hehe.Orkar inte med värsta uppdateringen, men kan säga så mycket att jag lämnade Valldal för första gången på över fyra veckor i torsdags, vi åkte till Ålesund, spenderade fem timmar på ett stort köpcenter. Köpte lite för mycket. Två klänningar, en tshirt, ett linne, ett par jeans, och två par underbara skor. Och lite annat smått och gott ni vet. Använder ju som ni kanske vet Catrins dator, och här finns inget bildredigeringsprogram, så jag tänker helt enkelt lägga in plain bilder på det jag köpt. Gilla eller Ogilla, I don't care.


I övrigt är det mest jobb, jobb och jobb. Men på sätt och vis är det ganska skönt för jag slipper tänka på att jag är så långt hemifrån och sådär. Fick för några dagar sen reda på att mycket kan hända när jag är borta. Tydligen gäller inte de oskrivna tjejreglerna längre. För er som inte vet vilka regler jag menar så kan jag berätta att jag menar de reglerna som hanterar sina kompisars ex och sådär. Hade nästan tänkt försöka återskapa någon sorts bättre vänskap igen men det här sa ju en hel del. Tror inte jag vill längre va.



1 kommentar:

Anonym sa...

:O shit, vad har nu hänt?
skorna är adorable! <3