fredag 13 augusti 2010

takåsarna

(det är natt mellan torsdag och fredag när jag skriver detta. imorgon, fredag alltså, är det en  månad tills jag blir 18!)
Direkt från köket här i Valldal. Isabell efter en åtta komma fem timmars arbetsdag på Fjellro. Nu målar hon naglarna mitt i natten, men när ska man annars göra det liksom? (Ja, jag har pyjamaströja på mig :D)

Tänkte blogga lite halvordentligt sådär på söndag, min sista lediga dag innan jag åker härifrån på onsdag. Då ska jag & Catrin åka Geirangerfärjan, men hon har barpass på lördag så vi tar eftermiddagsfärjan. Och det betyder ju att jag kan blogga på förmiddagen. (Sover illa, riktigt illa här. I alla fall såhär mot slutet )

I alla fall, tänkte bara fråga, innan jag går och lägger mig. Det är ju val om en dryg månad (och jag fyller 18 år sex dagar före valet. happyface!) vad ska ni rösta på folks? Och om ni inte är gamla nog, vad skulle ni rösta på om ni fick? :)
Förresten, jag har ett nytt favoritord. Takåsarna. Åh, jag får gåshud.

1 kommentar:

C sa...

Miljöpartiet :)