söndag 10 oktober 2010

barbie girl

Jag & Andreas tittade lite på film igår, idag har jag mest slöat. Och om en dryg timme ska jag till Malin för lite kebab (är dock sjukt hungrig nu så får äta nåt annat först) och söndagsmys. Imorgon börjar allvaret igen. Projektarbete och redovisning på psykologin. När det är över måste jag börja plugga ordentligt på vårt religionsprov som råkar ligga på torsdag. Bläääeh.

Projekt här är låtarna vi sjunger i Lindas projektarbete på kören. Det låter sååååå bra, hahah.  Speciellt i Barbie Girl, för det är ju jag som ska vara Barbie? Eller? ;)

Imorgon börjar jag & Linda även träna, ska fixa gymkort då och börja vara lite duktiga. Så jag slipper åka till Norge och gömma mig nästa sommar, haha ^^ Nä, men ska inte bli sånt träningsfreak och gå ner 20 kilo. Men kanske fem, och mest skaffa vanliga muskler. Som alla har utom jag heh.

Nej, nu måste jag renskriva min fina redovisning till imorgon, och sen äta. Ciao!

btw: Saw VI är helt sjuk. just so you know.

Inga kommentarer: