söndag 10 oktober 2010

I just wanted to be your last

Redigerade en liten bild på mig, håhåjaja. Blev inte speciellt tjusigt, men ändå. Därför ger jag er även ett par bild från weheartis.com det är för övrigt den bästa sidan för fina bilder.
Som Malin sa: "vissa bilder hugger det bara till i hjärtat när man känner att det är så sant, det stämmer så bra in på dig Bella".
De två översta bilderna får jag så ont i hjärtat av att titta på att jag knappt kan göra det. Men ni ska få se dem, för det är ni värda era fina människor. Så det så. 
Och nej, min skrivinspiration har fortfarande inte kommit tillbaka så ni får nöja er med sånt här. Känner på mig att den är tillbaka snart. Tackåhej.

1 kommentar:

Honi sa...

Finns så mycket fina bilder på den hemsidan, man blir så inspirerad varje gång :) Fin bild på dig också dessutom!