måndag 29 november 2010

helt tråkig

mo_Okan]: säger (09:10):
 lättare sagt än gjort
isabell säger (09:11):
 jag vet >:
 men se på mig
 jag  vågade inte, chansade inte. nu är hela min själ bruten och han har en annan.


En diskussion som inte leder nånstans egentligen. Men jag finner faktiskt inga ord som inte är hopplösa. Hela mitt varande idag är hopplöst och jag har bara lust med att lägga mig och vänta på en snöboll i huvudet. Eller att hoppa från eiffeltornet, som Ted Gärdestad. 
Men jag vill inte låta för ledsen, vill inte vara glad. Simone sa på bussen: "Bella du ser helt borta ut". Och jag var nära att svara: "Det är bättre att vara helt borta än att vara där jag är". Nej, fy vad deppigt. Men jag är deppig. Ni kan få lov att inte läsa min blogg ett tag. Vet helt inte ärligt när jag kommer upp igen. 



Hej.

2 kommentarer:

Simone sa...

Bella, det är bortkastad tid. Jag vet att alla fungerar olika. Men du kanske borde totalt ignorera honom. Radera honom från ditt liv.
Du ahr förlorat så mycket tid på honom och det är inte rätt. <3

Marike sa...

Lilla lilla du, jag älskar dig! Mer än massor faktiskt.