onsdag 26 januari 2011

aj?

Blogspot har ingen (vad jag vet!) grej för tidsinställda inlägg så ni får två på raaaken. Vet ni vad jag lyckades med igår? Helt själv faktiskt!
Jo, jag hade strumpor på mej (för att jag var inomhus och det är inte varmt nog att vara utan) och skulle gå ner i vår källare och hänga upp tvätt. Vi har en ordinär trappa ner till källaren, i trä men den är målad (röd!) så den är lite hal ibland. Så fick jag ett sms mitt i trappan och skulle läsa det. Då halkar jag ramlar ner de resterande 7-8 (?) trappstegen. Mest på rumpan (är liiiiite öm idag om vi säger så) men värst stryk fick nog armbågen!
Kan inte ens luta den mot ett mjukt armstöd för då känns det som om någon dödar mig lite.
Fint med iphone-bilder. Mycket bra. 

2 kommentarer:

Marike sa...

Mhaha, denhär gången var det inte mitt fel :D

Marike sa...

Mhaha, denhär gången var det inte mitt fel :D