onsdag 26 januari 2011

Ett ögonblick & en dag i kristianstad

Fröken dålig bloggerska har varit i farten idag ser jag! Till mitt försvar så struntade jag lite i min enda lektion (fyy)  och drog till storstaden Kristianstad istället. Storshoppade faktiskt lite! Orkar inte ta bilder (hähähä) men köpte 1 styck stooor tröja, typ som en klänning på Cubus 99:- (rea<3) köpte även ett par blå strumbyxor där.

Ett par röda prickiga strumpbyxor för 30 kronor (rea<3) och tre par knästrumpor på h&m. Och en jättefin prinsessspegel och en liten hemlig grej på Indiskan.
Också käkade jag & bytte min traaaguus (som simone alltid säger) piercing till en hästsko istället för stav. Love it! (på översta bilden kan ni även se min mini-hästsvans som jag har nästan varje dag nu för mitt hår är odrägligt och min klipptid är den 23 februari. I' going crazy)

Vet att ni älskar mina dålig webbkamera-bilder!

Det är ju även meningen att jag ska skriva om ett ögonblick idag minsann. Men jag vet inte vilket jag ska välja! Tar ett med "vilde åberg" bara för att jag vet att han läser min blogg & säkert tycker det är spexigt att bli berömd :D (Varför hör du inte av dej förresten din tokis?)
Iallafall, det är inte jättespeciellt men det var fint. Siesta-10. Vaknar upp i herr Åbergs tält (tro vad ni vill) och det är frost på tältet. Har inte sovit mer än kanske två timmar men herr Åberg har sovit desto mer men jag vill att han ska vakna och värma mej för våra sovsäckar, mina tights, joggingbrallor, två par strumpor, skor, tröja, tjocktröja, vantar & mössa var inte nog. (har aldrig varit så kall i hela mitt liv) så jag kör min vanliga grej. Buffar lite och tittar lite hysteriskt så personen i fråga vaknar. Så säger han " nämen, är du vaken?" jag nickar och så kryper jag supernära och blir för första gången sen klockan sju kvällen innan lite varm.
Haha, guuud vad gulligt det låter. Och nej, herr Åberg är inte min pojkvän för han är dum och vill inte ha någon flickvän. Men han är en av mina bästaste vänner :)

1 kommentar:

Hulde Åberg. sa...

Låter som en trevlig kille det där! Fast han låter lite tjock.