fredag 21 januari 2011

Dag 10 – I min handväska

Det har börjat bli jobbigt att scrolla & byta sid varje dag bara för att kunna se vad jag ska blogga om idag. Så idag har det gått halva tiden på den här listan så nu lägger jag in den här :)

Dag 1 – Om mig
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar
Dag 4 – Det här åt jag i dag
Dag 5 – Vad är kärlek?
Dag 6 – Min favoritlåt
Dag 7 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 8 – Mina syskon
Dag 9 – Om du var sexton år och precis skulle välja gymnasielinje igen
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med
Dag 12
 – Mina drömmar
Dag 13 – Min första kyss
Dag 14 – Den här månaden
Dag 15 – Ett ögonblick
Dag 16 – Det här upprör mig
Dag 17 – Det här får mig att må bättre
Dag 18 – Det här får mig att gråta
Dag 19 – En första
Dag 20 – Mina rädslor


Min handväska alltså.. Har ingen såndär handväska som jag alltid har med mej eftersom jag har med mig datorn överallt typ. Och när jag inte har med mej den har jag bara en liten väska. Men jag har ju lite grejer som jag brukar ha med oavsett väska. 
Mobil (ofta laddare med också, iallafall om jag vet att det blir en lång dag. 
Plånbok oftast laddad med legitimation, visa, h&m klubbkort (har typ sjutusen andra men köper bara grejer från h&m haha) gymkort, småskrammel och massvis med kvitton.
Buss/tågkort. Det borde väl ingå i plåboken men det gör det inte. Älskar skånetrafiken när man får åka runt i hela skåne från 05-20 (det borde vara dygnet runt!!) på vardagarna. Mycket bra.
Tamponger. Ja, det säger ju sig själv. Är det inte jag så är det alltid någon annan.
Nycklar.
Penna. Finns inte alltid med, men ganska ofta. 
Tuggummi, oftast iallafall. 


Ibland har man ju andra grejer också med. Men det är oftast dessa. 

Inga kommentarer: