torsdag 20 januari 2011

fräknig!

ojojoj, tredje inlägget idag. Vad har det flugit i mej? Har tillochmed hunnit med en timme på gymmet och en liten stund i solariet. Och innan ni dömer mig så vill jag berätta anledningen till detta hemska.
Jag har alltid varit emot solariesolare för det känns så himla onödigt och jag har ju klaustrofobi så det har känts omöjligt på alla vis. Men för kanske två månader sen när jag skulle köpa nya foundation så var den allra ljusaste alldeles för mörk. Det gjorde mig lite deppig, men jag tänkte att om Linda hänger med mej efter en träningsstund så kanske jag kan testa sola i bara några minuter. Och det har faktiskt fungerat jättebra, jag stänger inte själva solariet helt dock för då får jag panik. Idag solade jag för första gången helt själv och det var läskigt. Men saken är den, att jag solar inte alls ofta, en gång i veckan max. Oftast bara en gång varannan vecka och då i bara 10 minuter ungefär. Och nu till det allra bästa: jag har blivit mycket piggare. Allt detta mörker gör mig så himla trött. Det är mörkt när jag beger mig mot skolan/praktiken och det är oftast mörkt på hemvägen också. Ruskigt trist.
Och idag blev jag fräknig också. Fina grejer.

Cooome summer. Come. You are more than welcome!

Inga kommentarer: