söndag 23 januari 2011

Dag 12 – Mina drömmar

Det här är ju lite knepigt. Ska jag skriva om mina drömmar som jag drömmer när jag sover eller saker jag
drömmer om typ i framtiden?

Jag orkar inte ens tänka på framtiden nu med allt studenttjaffs och sånt så jag berättar lite hur jag drömmer om natten.
Jag har hört att det inte är alls vanligt att man kommer ihåg sina drömmar.. Jag kommer ihåg nånting från nästan varje natt. Med tanke på att man drömmer så många olika drömmar varje natt kan jag ju inte säga att jag kommer ihåg alla. Men oftast är det väl den som jag drömmer precis innan jag öppnar ögonen på morgonen.

Jag drömmer i princip alltid i färg (vissa drömmer i svartvitt har jag hört) och oftast är det som om jag ser saker. Alltså.. det är inte som i en film så att jag ser mig själv göra grejer utan det är mer som när jag är vaken. Haha, det är jättesvårt att förklara!
Men ah, jag drömmer ofta ganska freaky grejer. Typ häromdagen (natten då alltså) så precis innan jag vaknade (jag tror att jag vaknade av det mer) drömde jag att en tjej som bevisligen hatade mej, har ingen aning vem det var dock. Iallafall jag drömde att hon satte eld på mig. Det var jätteläskigt och jag var jättevarm när jag vaknade så jag trodde såklart att det var verkligt. Huuhuu. Menmen, det var det såklart icke ^^

Anyways, jag är jättetrött (speciellt i huvudet) och mår lite illa. Så jag tror att jag ska slänga mej i soffan en stund. Blöh.

Inga kommentarer: