lördag 22 januari 2011

Hallå!
Sitter i köket med Bella vi lyssnar på John Mayer och fixar affischer till min projektkonsert den 4 februari i Ebenesersalen. Eller egentligen är det Bella som fixar affischerna och jag sitter på Facebook och msn... (plus att B tycker jag sabbar hennes relation till "någon som icke skall nämnas vid namn här")

Snart ska vi laga tacos och sen ska vi kränga godis och titta på film...
Skulle egentligen gå på Taizemässa men "någon" (BELLA) ville inte... 
Inte för att ni vet det men helt plötsligt tappade både jag och B fokus... (oj, vad snuskigt det där lät...)

Hmm... vi har umgåtts i två timmar och har redan haft en lite dispyt om att vara kommunist eller blå... En sak är vi överens om är att  man ska vara feminist. ( man ska vara blåfeminist!!) 

Nej, snart får vi sluta vara datatöntar vilket kan vara svårt för Bella eftersom hon är John Bauare.... ;) 

Nu börjar b skälla på mig för att hon inte tycker att jag hjälper! Vilket jag faktiskt gör genom att hålla mig borta! ;)

Ha en riktigt trevlig lördags kväll alla människor! Gör inget dumt och gör inget som inte Bella inte skulle ha gjort!




Inga kommentarer: