tisdag 25 januari 2011

Dag 14 – Den här månaden

Jaa. Den här månaden är ju januari. Januari för mig är lite fattigare än andra månader men samtidigt förväntan. Längtan efter vår & värme, längtan efter sportlov & efter alla hjärtans dag. Eller ah, jag brukar inte fira 14 februari så mycket men vissa gör ju.
Januari är ju första månaden på året och därför brukar folk vara lite nyttigare denna månaden, i hopp om att vara det för alltid sen men de lyckas aldrig. Själv har jag inga nyårslöften. Kanske bara att faktiskt träna lite oftare och sådär.
Januari 2011 börjar gå mot sitt slut och jag har inte klippt mitt hår på 5 månader, det betyder att jag börjar bli lite galen. Men snart ska jag klippa lite i det.
January innebär inte jättemycket för mig, det är 8 månader tills jag fyller år och det är snöigt typ.

1 kommentar:

tyraelvira sa...

åh herregud ja. såg det precis NU när du sa det. dör på riktigt alltså. dör dör dör