söndag 30 januari 2011

Dag 18 – Det här får mig att gråta

I'm back! Tillbaka från en lite magisk helg i Tyringe. Fint.

Vad får mej att gråta? Ganska mycket faktiskt. Sorgliga saker men ibland bara vinden utomhus och ibland gråter jag inte ens till Titanic. Jag grät när jag ramlade ner för trappan och jag gråter till Extreme Home Makeover. Jag får en klump i magen av hemlösa som samlar in pengar & av välgörenhetsgalor. Jag har svårt att hålla mina tårkanaler i styr när jag hör Jag vet vilken dy hon varit i med Håkan.Och när jag tänker tillbaka på gamla minnen med long lost vänner gråter jag en skvätt. När jag fick ig (för typ fjärde gången på samma matteprov) i nian började jag gråta.
Jag är jävligt känslig egentligen men har ofta lite problem med att gråta inför andra människor.

Nu ska jag träna lite och sen äta och sen öva med kören. Bloggar mer sen!

Inga kommentarer: