söndag 30 januari 2011

Dag 19 – En första

Ååeh jag vet inte vad jag ska skriva om! Eller, jag vet vad jag skulle kunna skriva om men det känns dumt för jag vet inte var vi står eller vad vi egentligen gör eller vill.
Säger det i alla fall. Han får ta det som en komplimang.
En första kyss med pojken jag är förälskad i.
Jag ligger till vänster och du till höger i din säng. Katten mitt emellan oss ibland. Lampan är släckt och du ligger på sidan och tittar på mig. Vi pratar lite men vi slutar och lutar bara oss mot varandra och finns. Mitt hjärta slår femtontusen slag i sekunden och jag kan nästan höra ditt slå fort också. Eller så ville jag bara höra det. Vi ligger så jättelänge. Men pannorna och näsorna mot varandra och jag kan andas in samma luft som du precis andats ut. Vi ligger så i flera minuter men det känns som en evighet. Till slut kysser du mej eller så kysser jag dej, jag kommer inte ihåg. Det var jättefint och du frågade om din mustasch kittlades. Jag dör av finhet.

1 kommentar:

catrin sa...

alltså. NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW.