måndag 31 januari 2011

Dag 20 – Mina rädslor

Jag är rädd för en hel del saker faktiskt.
Först och främst har jag cellskräck, vilket innebär att jag har problem att vistas i små utrymmen så som hissar, solarium och vissa toaletter. Detta kommer från att jag fastnade i en hiss helt själv när jag var typ 11. Sjuukt läskigt, men jag överlevde ^^
Jag är även höjdrädd, på båda hållen. Eller ah, det låter superkonstigt och det är det. Jag tycker inte om att vara på höga höjder och titta ner, det är inte så konstigt. Men jag hatar även höga byggnader och sånt när jag är på marken för jag får typ panik av att titta upp. Det är jättemärkligt. Jag kallar det bakvänd höjdrädsla.
Tycker inte heller om att vara i vatten där jag inte kan se botten och/eller när jag vet att det är jättedjupt.
Gillar inte heller att tänka på att vara ensam hela livet, döden, fåglar och sånt.

Inga kommentarer: