söndag 30 januari 2011

Tell me that you love me and it'll be alright.

Insåg precis att imorgon är sista dagen på den hära listsaken. Skönt men samtidigt lite tråkigt. Något annat som är tråkigt är att jag i torsdags/fredags någon gång drog på mej en ordentlig hosta. Liksom, när jag i vanliga fall får hosta får jag de andra förkylningssymptomen också men inte denna gången. Tackar för det, men jag hostar verkligen upp lungorna och det gör så ont hela tiden. Så istället för att göra något vettigt alls kollar jag på fina saker på weheartit. 




denna var så rolig att jag dog lite ^^ OMG BRITTISH ACCENT ^^

så himla gullig!

1 kommentar:

Simone sa...

Det påminner mig om när du och jag var i Malmö och det gick förbi ett gäng med britter. Vi dog när dem pratade! haha :D VI BARA OOOMG! Så trodde dem att vi tyckte dem var snygga :( men så var inte fallet. Bara rösten!