torsdag 17 februari 2011

9 loves

Klänningar med midjan precis under brösten och gärna en puffig kjol. Det spelar nästan ingen roll hur den ser ut i övrigt. Men jag har nästan ingen midja alls & jättemycket höfter så jag har svårt att hitta klänningar (och byxor, kjolar osv) som passar bra & ser fina ut om de inte har jättehög midja. Och så älskar jag ju det modet i övrigt så det gör ju inget egentligen. 
Drömmar om den framtid jag gärna vill delta i. Alltså fina framtidsdrömmar om människor som är så mycket mindre dåliga än de jag har dragits med i denna staden så länge nu. Om fredags & lördagskvällar med rosévin & poppiga klubbar med klänningar som ovan. Om pojkar med långt hår & skägg som kokar ägg till frukost. Om en cykel i den perfekta mintgröna färgen (fast den drömmen går i uppfyllelse alldeles snart). 
Den allra första dagen man kan gå med bara en tröja & skolglasögon i solen. Vet inte om det räknas som vår eller sommar men jag längtar efter att bara behöva ha en tunn kofta & solglasögon en tidig eftermiddag på en grön gräsmatta. 
Familjen, vännerna & alla andra bra typer. Kände att alla fick vara i samma kategori för det blir så rörigt. Men jag älskar ju min mamma, pappa, syster, mormor, morfar, farmor, farfar och alla farbröder & kusiner såklart. & det hoppas jag ni vet! Och alla fina vänner typ Marike, Malin, Lillybox, Linda, Simone, Hannah, Danne, Andreas, Johanna osv. Ni är inte glömda! 
Rupert Grint. Behövs det mera förklaring egentligen? Jag har ju förstått att han är den finaste killen i världen & han är ginger, precis som jag. Han var ju söt redan i de Vises sten & nu är han bara mumsig. Haha :)
Skor. Dr Martens, Converse och fina pumps i fina färger. Sandaler och gummistövlar. Jag bara ääälskar dem!
Läppstift & målade naglar. Älskar helt enkelt att ha röda läppar. Och att vara utan nagellack är som att vara utan ett ben typ. Känner mej så himla naken utan nagellack, typ som en nyfödd bebis. 
Weheartit.com Ja det kanske ni har märkt? Älskar den sidan helt enkelt. Bästa bilderna och de är ju typ oändliga!
Att vakna tidigt en helg/lovmorgon och inse att man kan somna om och sova hur länge man vill. 

Inga kommentarer: