onsdag 16 februari 2011

10 secrets


Fann den här bilden för rättså längesen men har sparat den på bra ställen så att jag skulle hitta den när jag minst anade det. Det var tydligen idag! Så jag tänkte börja med det här idag, mycket spännande.
10 hemligheter alltså? Tja, om jag skriver dem här vore de ju inte hemligheter längre eller hur? Men jag kan ju skriva 10 saker som inte så många vet om mej :)
Jag använder inte så mycket smycken alls men älskar örhängen i roliga former & färger. Det piggar upp vem som helst & vad som helst. Speciellt när man har lite tråkigt hår på utväxt som jag.
Jag har seriösa problem med att köpa koftor/tjockare långärmade tröjor. Hittar aldrig några som känns bra så har bara ett litet antal men grejen är att varje dag när jag kommer hem snor jag min pappas jättestora varma fleecetröja och myser haha. Låter fett gay men ah, det är mysigt ^^
Jag hade fram tills nyår (2010-2011 alltså) aldrig testat röka, alltså cigaretter, men efter visst elakt grupptryck (hrrrm marike!) testade jag. Uuuschi! Har inte testat vattenpipa heller, det känns så onödigt när jag kan ha lika trevligt utan.
Jag kan typ inte bada utomhus. Dels för att jag är rädd för djupt vatten/att inte se botten & dels för att jag får panik av alger/fiskar och annat om växer på stenar & på botten och sånt. Alltså jag ryser på hela insidan bara av att skriva det här. Jag har ingen aning om varför jag hatar det så mycket för det är ju egentligen fint men jag får bara panik. Tycker det är jätteobehagligt.
Jag sjunger hela tiden. Okej det är kanske ingen hemlighet men det är iallafall väldigt sant. Jag sjunger i duschen, i skolan, på tåget/bussen, när jag cyklar, när jag borstar tänderna & när jag åker bil. Alltså i princip överallt. Det är lite galet men jag gillar det så mycket ^^
Sommaren precis innan jag skulle fylla 17 hade jag sex första gången. Random "hemlighet" men det börjar bli knepigt att komma på flera, heh.
Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande längre än 3 månader.
Jag är egentligen väldigt intresserad av mode & sånt dära men jag är nog ganska dålig på det för jag tycker att alla kläder matchar varandra ganska bra. Jag menar: om du har en jättefin tröja som du tycker är jättebra & en kjol som du tycker är superduperfin varför ska du inte kunna ha dem tillsammans bara för att det är olika mönster/färger? ÄSCH säger jag! Go with the feeling!
Fram till tidigare idag trodde jag att jag var gravid. Sen gjorde jag ett grav.test & det enda som finns i min mage är mat.
Om någon ställer fram vindruvor så är de ganska snabbt slut. Jag kan inte hjälpa det! Jag bara älskar vindruvor så himla mycket. Och chips. Men det låter nyttigare med vindruvor.


Nuuu så vet ni massa saker om mej! Hoppas det inte var superdupertråkigt. Nu: Navy CIS och sen sussa sött. Godnatt fina läsare!

Inga kommentarer: