lördag 5 mars 2011

det är en fin tanke. på många sätt en kudde att sova på.

Gårdagen var mycket trevlig om man bortser från dålig musik på Harrys. Jag drömde att jag pluggade MatteC (vilket jag inte gör, läste "bara" A & B) och när jag vaknade till hörde jag en katt. Trodde jag, men det var Marike och ett av hennes märkliga sovljud. Väldigt gulligt!
Nu har jag varit hemma i flera timmar och bara gjort ingenting. Måste plugga lite engelska och projektarbete men det går så himla långsamt.
Pappa jobbar inatt så jag har köpt lördagsgodis och ska kolla på en film eller så.

Åh jag måste berätta en väldigt konstig sak. Jag satt i vårt uterum (typ trehundra grader varmt i solen) och läste min julklappsbok Naiv. Super av Erlend Loe helt plötsligt nämner han massa varumärken han gillar. Och då nämner han sorlandschips! Ack som jag hade glömt bort dem!!! Nu saknar jag dem väldigt mycket. Ingen norrman som kan skicka några till mej? Betalar fina pengar, haha! Citat ur boken som rubrik på detta inlägget för övrigt.
bild:

Vill gärna berätta en sak för er men det tycks jinxa allting så håller klaffen ett tag till. Då kanske ni blir nyfikna!

1 kommentar:

Mirjam sa...

SÖRLANDSCHIPS FTW