fredag 4 mars 2011

someone told me today is friday!

Med min vita basker på huvudet,tjocka gråa strumpbyxor, min nya väska & skorna från sent nittiotal var jag en liten sväng på stan förut. Hade självklart klänning, jacka och halsduk också det bara var inte så speciellt.
Jag var på ungdomsmottagningen en liten sväng & fick bedövningsplåster och ett litet kryss på armen. För på måndag morgon sätter jag minsann in en p-stav i min arm. Hoppas det kommer gå smärtfritt & att den inte kommer krångla sen! Jag köpte även ansiktsmask till mig & Marike ikväll och ett par mysiga pyamasbyxor från h&m.

bild på skorna, strumpbyxorna & väskan!

Ikväll ska jag hem till Marike på 20 årskalas. Det är inte Marike som fyller år utan Mathilda fast hon bor så ute i bushen (lite som jag) så vi förkalas hos Marike och sen drar vi till Harrys. Yaay! Är galet peppad! Dansesugen som aldrig förr, haha ^^

Nu: lite mat för min arma mage kurrar.

1 kommentar:

Yvonne sa...

Tantväskan! :D <3