söndag 13 mars 2011

Fint partaj i Tyringe igår & idag ligger jag mest och slappar framför Bones. Ska cykla in till sran om en timme ungefär för att Zumba lite! Gud vad roligt det är ^^ Och fasligt jobbigt. Silvana ("läraren") sa att man bränner ungefär 1000 kalorier på ett pass, som är 1 timme. Inte för att jag bryr mig om kalorier & sånt (då hade jag inte varit så tjuck :D) men om man typ bara joggar på löpbandet dör man först & främst av uttråkning och man gör inte av med alls lika många kalorier! I love Zumba!

Vill även skänka en tanke eller två till alla i Japan. Vet bara en som är där (tyra) men det är ändå så himla hemskt. Kan inte ens tänka mej hur det är där borta. Vi tänker på er!

Nu borde jag göra något vettigt en stund & sen bege mej ut på cykeln. Ha det fint :)

Inga kommentarer: