fredag 11 mars 2011

this time I screwed up really bad.

Ja, ni kan ju läsa rubriken. Jag har gjort bort mig värre än någonsin, har gjort mitt livs värsta misstag typ. Har låst in mig på mitt rum och tänker banne mig stanna här tills imorgon. Orkar inte gå ut och höra allting. Orkar bara inte. Vill inte se deras ansikten.
Fan att allting ska fucka sig nu då. Det här är min tid men jag förstör för mig själv.
Äter så mycket och okontrollerat, har aldrig varit såhär förut. Visst, jag har alltid haft ett stort sockerberoende men det är värre än förut nu. Ibland vet jag inte vad jag gör. Går inte precis upp i vikt men känner mig så jävla äcklig och fet. Kan inte se mej själv i spegeln utan att må illa.

Det blir inte bättre av att jag har typ 3 engelska arbeten, ett projektarbete och säkerligen något mer jag måste göra klart. Blääää. Ska åtminstonde göra klart ett ikväll.
So long.

Inga kommentarer: