torsdag 31 mars 2011

I'm a modebloggerska!

Håhå, bara för att jag kan. Nu med mina nya flashiga kamera så lägger jag upp dagens outfit!


Like a real modebloggerska så tänker jag nu berätta var mina kläder kommer ifrån.
T-shirt från h&m (a long time ago)
Shorts från Fashion against aids (alltså h&m det också)
Strumpbyxor, antagligen Lindex.
Ring, gammelfarmors (eller var det gammelmormors?)
Skärp från en snäll farmor
& halsband från en mysig marknad i Berlin. 

Crazy bra inställningar i kameran som tar bort allt dåligt, som finnar & sånt :)

5 kommentarer:

tyraelvira sa...

love your haircolor !

k sa...

åh, himla snygg hårfärg!!

Elii sa...

Ditt hår blev galet snyggt ;D

Catrin sa...

alltså, JA, ditt hår är dödssnyggt!!
och snygga shorts. och halsband.

puss!

Nenne.Punkt. sa...

Tyckte det stod Fashion against kids först :( Det hade varit något jag gärna stött.