fredag 1 april 2011

april april din dumma sill!

Idag är det två veckor till vår projektrapport ska vara inlämnad. Och jag är inte ens halvklar, men vi har ett stort samhällsprov på tisdag så måste fokusera på att plugga på det först. Så från & med tisdag eftermiddag går all min pluggtid till projektrapporten. Ska verkligen försöka bli klar till nästa vecka så slipper man tänka på det sen.

Det är ju första april idag & hittills har jag bara lurat Malin. Vi satt på bussen & hon sov typ så tittar jag ut & säger: "titta! en älg!" och ni skulle sett hennes min, haha. Hon trodde verkligen på mig :D

moi today!
Nu ska vi nog gå på lunch snart & sen faktiskt göra något vettigt. Tjoho!

Det är två dagar tills jag åker till Lund nu, har nog allt lite fjärilar i magen. Men innan dess ska jag hinna med en hel del:
plugga
måla naglarna ^^
secondhand-shoppa

1 kommentar:

miixx sa...

hahahahaha & så mitt emot skolan med .... skillar miixx . hahahahah <3