onsdag 30 mars 2011

inreda? + hår

Jag måste först göra er alla lite besvikna, jag har inte klippt mig. Jag ångrade mig när mamma tyckte jag var finare som jag var just nu. Snäll mamma! Men det är fortfarande färgat & det är skitsnyggt med lite styling! Ska möta upp tjejen vars kamera jag ska köpa vid halv tre i eftermiddag så efter det nån gång får ni bilder!

Har precis vaknat nu & ska se första avsnittet i säsong sex av Bones. Såg sista i säsong 5 inatt och det var jättefint, sorgligt & spännande på samma gång. Och jaa, jag grät lite. Så nu är jag förväntansfull som tusingen! Sen ska jag packa det sista (verkar som om jag kommer fortsätta bo hos pappa ett tag till och behövde lite mera kläder). Vill så gärna packa med mej typ allting men orkar inte bära på det så alla fina böcker, prycklar, bilder & sånt får vara kvar ett tag till tyvärr. Får ta med det hem till papi någon gång när jag får skjuts sen!

Juste, jag har en liten idé om mitt rum hemma hos pappa. Jag har ett skrivbord som är knökfullt med saker för att jag aldrig använder det ändå. Det står även en stationär dator på skrivbordet men jag använder aldrig den, borde kanske sälja den? Tänkte iallafall slänga bort datorn och alla grejerna och byta till ett lite mindre/snyggare bord och en ny skrivbordsstol som jag faktiskt kan sitta i. Köpa några krokar att hänga upp kläder som liksom används, men inte riktigt är redo för tvättkorgen. Om ni fattar. Sen skulle jag tydligen få en hylla av pappas flickvän. Tjoho! Måste ju göra mitt "nya" rum mer till ett hem :)

Inga kommentarer: