tisdag 29 mars 2011

surprise!

Things today:
Igår färgade jag håret. Mycket spexigt.
Idag ska min mamma klippa mig lite. (Inte klippa av allt. Bara finslipa)
Men! Ni får inte se ännu. Håhåjajaaaa.
För att imorgon ska jag köpa en ny kamera, och då blir det ju bra bilder. Så ni får se imorgonkväll. FIIINT?

Jag sitter i skolan fast jag har slutat. Därför är jag lite uttråkad, men ska gå till bussen om typ tjugo minuter! Jag har inte ens ätit lunch... måste äta när jag kommit hem, håhåjaja. Så är det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du bloggade! :D:D <3<3

Elii sa...

jag vill veta vad du ska göra med håret!!! ;D

k. sa...

sv: Hon är en riktig prick hon!

och jag väntar spänt på hårbilder!

Yvonne sa...

Åh! Du måste visa så snabbt du kan imorgon! Jag kommer inte till kören imorgon barbie, måste plugga kemi. Så jag väntar troget imorgon på en bild!