fredag 25 mars 2011

you're just stunning

Idag har jag skrivit en krönika till praktiken, skickat in ansökan om au pair (fast jag inte har tillräckligt mkt erfarenhet av barn. måste fixa det!), sökt till högskola/universitet och precis som vanligt drömt mig iväg på weheartit.com Gjorde därför ett litet kollage över vad som gör mig glad, just idag, på weheartit.

Lite bildtexter till det jag tycker behövs:
bilden där det är undertexter till står det: "one day middle school will end and become high school. and after that it just becomes life. and all those things you think are important now wont't be anymore".
Gillar att en liten tjej är så klok. Någon som vet från vilken film/serie det är ifrån? :)
bilden med jumpsuiten/baddräkten: åh vad jag vill ha en sån baddräkt!!
elefanten & kvinnan: hon ser så lycklig ut. också är ju elefanter ganska söta.
det gamla paret & bilden på den lilla pojken: blir bara glad i hjärtat.
"jesus had 2 dads and he turned out fine" så himla catchy och roligt tycker jag. Kanske inte världens bästa bild i övrigt men jag gillar den ändå!

Hoppas ni har en fin fredagskväll, jag kommer säkert somna om en timme. Men det känns helt okej!
Puss

3 kommentarer:

Nenne sa...

Jag känner igen tjejen från nån film, men minns inte vilken :( Blir galen :(

Nenne.Punkt. sa...

Jaa, det är ju hon i Kick-Ass!
Filmen bilden är i från Diary Of A Wimpy Kid. google <3

tasha sa...

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3