måndag 28 mars 2011

Jag är fullt medveten om att det är måndag nu & min blogg har varit tyst i flera flera dagar. Men det har inte riktigt funnits tid till att uppdatera.
I lördags spenderade jag dagen ute i solen i en rabatt hjälpandes pappa lite sen tränade jag (jag sprang!!111ett) och sen tog jag tåget & bussen till Lilly. Spenderade en fin kväll med två oavslutade filmer och lite chips & godis. Mycket trevligt. Våfflor med glass till frukost & sen tåget & bussen tillbaka för att träffa Marike & sen zumba.
Känns som om jag knappt varit hemma och det hade jag behövt. Mitt rum är ett fullständigt kaos av smuts, damm & kläder. Har studiedag på onsdag & jag ska då köpa en ny kamera (yaay!) och sen städa. Tjoho, välbehövligt båda två.

Till helgen far jag söderut till Lund för att träffa en fin kille. Fint.

1 kommentar:

Unknown sa...

Lund är bra :)