tisdag 26 april 2011

baby let's get closer tonight

Har haft en jättefin eftermiddag i lund med en jättefin kille helt enkelt. Är världens tönt som saknar hans pussar redan när jag sitter på tåget hem igen men på lördag ses vi igen. Fina fina lördag.
Håhå, han har världens finaste blåa ögon.

Men detta ska jag inte tråka ut er med, nejnej.
Istället ska jag berätta den fantastiska nyheten att jag inte sovit en hel natt på en dryg vecka nu. Kan inte somna om kvällarna utan jag ligger och vrider och vänder mej i flera timmar. När jag lyckats somna vaknar jag ändå upp typ varannan timme. vafalls?!?! hatar att aldrig känna mig utvilad och att alltid vara småtrött. BLÄÄÄ.
Halv elva är hon nu & jag ska stänga av datorn, och stänga av ljudet på mobilen och bara läsa tills jag somnar. Vill sooovaaaa.
Puss på er :)

Inga kommentarer: