onsdag 27 april 2011

a couple of days has gone by now


För precis en vecka sen nu åkte jag till Malmö med Linda för att shoppa lite. Jag köpte dock ingenting förutom nittonårspresent åt självaste resekamraten men hon köpte lite grejer. 
Här är hon på väg mot något på Gustav Adolfs torg!
Vi gick och gick runt i hela stan kändes det som om man frågade fötterna. 

Men det var rysligt fint väder så det gjorde inget alls egentligen. 

Vi kom fram till tågstationen och hade säkert tjugofem minuter till övers för Linda litar inte på att jag skulle hitta (!). Hon bestämde iallafall för att visa sitt rätta jag. Heheee.

Sen såg vi några snygga somriga pojkar!

Linda ville låna min kamera så jag fick vara modell för en stund. 

Här är Lindas inköp + hennes present från mig. Älskar h&m!

Skulle rätta till läppstiftet lite bara och Linda tycker jag borde ha just denna bilden som profilbild på facebook. Jag tror jag skippar det!

Såhär fin var jag + lite av Linda.


 Sen blev det torsdag & jag for till mamma med bussen. Lagom kul!

Nu är det onsdag igen och efter att ha tränat och varit lite snabbt i skolan så såg jag ut såhär. Efter dusch & lite smink också såklart.
 Denna bilden kändes väldigt mycket som bilderna jag tog på mig själv under högstadiet. Men den blev fin för man ser mina fräknar lite.

Inga kommentarer: