söndag 17 april 2011

let's waste time, chasing cars

So we finally kissed.
Perrong 23 igår med Marike & J och vi dansade ganska mycket (Marike mest) och drack vin (mums!) och sånt som hör till. Nu luktar min klänning precis som honom och jag är jättefånig för jag vill inte tvätta den än. Vill lukta lite till på den. Bara lite till.

Idag har jag varit på ikea med Marike & en del av familjen. Jag hade en mycket bra handelista.
Skrivbord (vill ha ett ganska litet, gammaldags så det hittade jag ju inte förstås)
Skrivbordsstol (sitter jag i en ny nu! Mycket bra)
Hylla (köpte jag en mycket fin, men den har jag inte hunnit sätta upp ännu)
Krokar, mest till kläder & väskor sådär. (check!)
Spegel (fann ingen sådan bra)
Skrivbordslampa (hittade en bra sänglampa så byter ut min nuvarande sänglampa till skrivbordslampa istället. Ah förvirring!)
Rullgardin (hittade jag förstås, en fin men hade ju såklart glömt mäta hur brett fönstret var! Så får beställa en istället)
Påslakan-set (check!)

Och jag har hört av en liten fågel att mina tjusiga tapeter har kommit till färgaffären i stan nu så ikväll har jag slipat ner mina garderobsdörrar med sandpapper. Ska förhoppningsvis tapetsera imorgon kväll! På dagen ska jag göra något spännande & lite olagligt (ssh!) men jag säger inte vad. Ni får veta imorgon på bilderna istället!
Här får ni lite bilder från i fredags (en fin eftermiddag på Malins tak) och igår mitt på dagen ungefär.






Inga kommentarer: