måndag 18 april 2011

So why won't you please be my, be my baby

Jag saknar dig när jag inte hör din röst.
Jag saknar dig när jag inte ser dig.
Jag saknar dig när jag inte känner dig.
Jag saknar dig när jag inte kan sova.
Jag saknar dig när jag inte har något att göra.
Jag saknar dig ibland.



Denna texten skrev jag för exakt åt sen idag. Tänka sig att jag känner precis samma känsla nu, just ikväll. Men vi sitter under precis samma stjärnor du & jag så vi ska nog överleva tills onsdag. 


Jag satt i mitt fönster (har egentligen inte tillräckligt breda fönsterkarmar för det men min rumpa fick stå ut ändå) ett tag & läste förut och helt plötsligt inser jag att med lite nya möbler (och fina tapeter på garderobernas såklart!) så vill jag ju självklart möblera om! Men det är lite svårt i mitt rum, men något ska man väl kunna hitta på! Fixar & donar nog med det imorgon tror jag!


Nu ska jag skicka fler sms till Lund & sen sova. Möblering, sola ute i vårvädret, synundersökning & kör imorgon! 


Ha det fint sålänge. Puss!

1 kommentar:

skalis sa...

Hoppas du kan!
Ungarna har som sagt inte kommit än. Men skulle tippa på att dem gör det inom några dagar. Det tar i alla fall sex veckor innan dem är klara att lämna mamman. Så om sex veckor kan du ha bestämt dig ^^