onsdag 25 maj 2011

de tre svalorna och jag

Självklart är mitt kamerabatteri dött precis när jag behöver det som mest. Laddar det just nu så ni för nöja er med en webbkamera-bild sålänge. Jag är galet nöjd med mina så svalor, love them!
Gjorde dem igår hos Lady C på Rockee i stan, sen bar det av till studentfest, det kändes väldigt konstigt av två anledningar. Alla var fulla utom vi tre tjejer typ och jag saknade bara J hela tiden. Nåväl.
Det var väldigt trevligt ändå, det roliga var att när jag träffade någon jag kände ville de inte hälsa på mej utan bara se min tatuering först, haha ^^

Nu ska jag klä på mej varmare kläder (vilken jäkla storm ute right?!) och gå (går inte att cykla..) till bussen för att bli "provsminkad" inför balen. Tjejen som ska sminka mej ska testa färger och sånt, så jag ska ha med mej bild på klänningen, håhååå.
Men när jag kommer hem igen väntar ett gaaaalet stökigt rum som måste städas & en mediekommunikationuppgift. Blä!
Hoppas ni har en fin onsdag, det planerar jag att ha!

1 kommentar:

Elii sa...

omg! såå GALET snyggt! :D vill med göra en tatuering till! haha