onsdag 18 maj 2011

& grannarna har klagat sedan kvart över tio

Här hänger jag & mitt tråkiga hår. Hehe.

Dagarna fylls av halvlånga skoldagar och körsång på kvällarna. Väldigt trevligt faktiskt, trodde jag var klar med allt skolarbete men jag har visst ett projekt om EU kvar och en komplettering i Mediekommunikation B. Skoj? Tjaa, jag har haft roligare saker att göra. Men jag har haft myyycket tråkigare också!
Jag har varit hemma en timme nu ungefär & har käkat lite mat. Jag var hungrig som en varg! Ikväll är det kör och vi ska sjunga på någon sorts konsert, haha, jag har ingen aning vad det är för något. Men det märker vi väl! Jag vet bara att jag ska ha ett paraply med mej och svartvita kläder på mej. Spännandeeee ^^ 

Om 23 dagar tar jag studenten och det är typ inga riktiga skoldagar alls kvar. Så himla tokigt! För att både bli hysterisk & peppa mej själv tänker jag göra en liten lista här under. 

18 maj (idag)- konsert med AnnaMariaz
19, 20 maj- näst sista praktikdagarna
22 maj- musikal med kören
23 maj- köpenhamn med AnnaMariaz
24 maj- EU-projektet klart + tatuering!!
26 maj- sista praktikdagen
27 maj- mediefestival + klar med mediekommunikationsgrejen
2-4 juni- siesta!
7 juni- skattjakt
9 juni- mentorsdag med alla treorna i Åhus
10 juni- studenten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12 juni- bal
typ 30 juni- Valldal.

ÅH DET HÄNDER SÅ MYCKET!!! Känner att jag inte hinner med något alls. Vill träffa Jakob hela tiden men näää det finns ingen tid. Blöööööh.
Trött och gnällig tjej! 
Nu ska jag se lite på SATC och sen fixa mej lite för att sen cykla in mot stan igen. Ganska bra dag!

Inga kommentarer: