torsdag 19 maj 2011

Mister visa mej den maximala hastigheten vart du vill så fort du kan vart du vill så fort du kan, ja vart du vill så fort du kan

Har tråkigt på praktiken men surfar runt på forever21.com och det gör ju en bara ledsen för att man inte har mer pengar än vad man har. Blä!

Meeen dagen förgylls helt klart av den här skivan som får allt hår på min kropp att ställa sig upp & tårarna i ögonen att krypa ut till ögonfransarna. Önskar så himla himla himla mycket att jag kunde varit där!! Men, snart är det siesta och då ser jag honom för tredje gången. Han min gud. Håkan Hellström. <3 <3



3 kommentarer:

annika sa...

Jätte söt klänning där ! Riktigt somrig. När skulle forever 21 spela?

Stephanie sa...

Åh, ja, de har fina saker.

felicia sa...

kan du lista ut vilken sång jag spelar i videoklippet på min blogg? Komentera om du vet och så har du chans att vinna en länkning! :D