torsdag 26 maj 2011

our love is not a screaming I love you love it's like the waves of the sea. safe and always there even when you close your eyes for a moment



Jag har ju hållt min studentklänning nästan lite hemlig fram till nu om jag inte missminner mej helt så här får ni en smygtitt eller två. Den sista bilden är på koftan jag ska ha helt enkelt. Jag älskar både klänningen & koftan och kan knappt vänta tills jag får använda dem! Allt med studenten ska bli så himla kul!

Idag har jag myst runt i leggings och stor tröja men imorgon ska jag ju faktiskt utanför huset, hela vägen till skolan ;) Så då ska jag banne mej piffa till mej ordentligt! Längesen jag hade läppstift... kanske dags för det igen? :D
 Är lite sugen på en ny design på bloggen igen. Känns hopplöst ibland, blir aldrig nöjd.. Men om typ en vecka eller nåt så lämnar vi ju in våra skoldatorer för vi får ju inte behålla adobe-programmen osv eftersom skolan betalar dem. Så om jag ska göra en ny header så är väl nu hah ^^
Nu ska jag pyssla lite med det... och ta ett bad tror jag!

1 kommentar:

Hannah sa...

headern blev snigg :D