torsdag 26 maj 2011

you're right behind me as we fall

Efter mycket möda och stort besvär har jag kommit fram till att det är väldigt svårt att fota sin egen nacke helt själv. Ni får iallafall två ordentliga bilder idag, sen om de råkar vara lite snea eller intensägande det är inte mitt fel för jag har inget stativ.

Här är den iallafall, på riktigt.

Idag har jag varit jättelångsam och alldeles precis börjat på skolarbetet, imorgon är det mediefestival och det längtar jag lite till! Det är himla mysigt att se på andras filmer och sådär. Och så brukar man få läsk & godis. Mums!

Håll till godo, det är nu 15 dagar kvar till studenten & det ska bli himla skönt (& jättejätteläskigt!) för sen kan jag liksom bara vara. Längtar mycket nu.

1 kommentar:

Hannah sa...

Den blev mega snygg!:D
- så skönt att det är så lite kvar i skolan! längtar verkligen skut mkt till studenten :D