lördag 11 juni 2011

finally i found these pictures and thought you guys might like them!

Nu äntligen är jag tillbaka på rätt plats igen! Studenten igår var helt perfekt & fantastiskt. Vädret ordnade upp sig himla himla bra och det var solsken nästan varje minut under hela dagen!
Jag tog inte suupermånga foton, mest under champagnefrukosten för sen var jag så himla upptagen med att vara... upptagen typ? Nä men det hände så mycket och då ville jag istället njuta av det och inte fota hela tiden. Kom dock på nu att jag inte ens vet om det finns några foton från när jag springer ut... får fråga föräldrarna senare haha!
Här kommer några fina iallafall, många är i princip likadana så jag laddar inte upp så fasligt många.
Jag & Hannah på bussen mot champagnefrukost

Josefine, Ida, Florim och en del av Abbe

Michelle- värdinnan för den fina frukosten, och grabbarna grus: Alexander, Markus, David & Andreas.

Lisa & Madde!

Ganska mycket folk men mest fina Daniel

En del folk här också men mest Sanra- sötnosen!

Andreas, fina Andreas

Andreas äldre bror Markus, också himla tjusig!

Mi & Josefine. J med sin klassiker som blev ett internskämt under dagen ^^

Sagoprinsen & Tomten samlade för avfärd mot skolan <3 
Gladare människor får man leta efter!

Studentfotografering med fina klassen: Sagoprinsen. Jag är i mitten ungefär ^^

Inga kommentarer: