söndag 12 juni 2011

Things on my mind today:

Jag är inte speciellt peppad på bal men det blir nog bättre när jag har blivit sminkad och dagen går lite.
Jag har fått sjuk ångest inför Norge. Allt jag tänker på är hur fruktansvärt jobbigt det är att städa hotellrum och hur tungt det är att lyfta tvättkassar, hur långt borta Valldal är från hemma, att jag kommer vara ensam kvar halva augusti typ, att jag inte vill vara hemifrån speciellt inte från Jakob så länge, bussresan. Det är som om jag glömmer bort allt det som faktiskt är bra och bara fokuserar på det dåliga. Visst allt det dåliga är ju dåligt men att träffa alla fina personer där uppe, naturen, valldalskoman, pengarna & att alla bekymmer försvinner där uppe det är ju liksom bra. Men så fungerar inte min hjärna just nu, inte idag åtminstone.
Åh jag vill inte! Men samtidigt måste jag för annars vet jag inte hur jag ska överleva till hösten. Måste boka biljett upp också. BAJS!


Jag får helt enkelt tillbringa min sommar fokuserande på allt jag kan göra när jag kommer hem. Åh det kommer bli bra- bara jag överlever juli & augusti först. Och nu känns det som en omöjlighet. Hjälp?

Inga kommentarer: